Over ABN AMRO
ABN AMRO is één van de grootste banken van Nederland. ABN AMRO bedient klanten binnen retail, private banking en corporate banking. Steeds vaker gaat deze dienstverlening via één van de digitale kanalen, zoals de ABN AMRO app, Beeldbankieren en chat. Binnen ABN AMRO heb ik gewerkt binnen de E-commerce & Engagement afdeling, onderdeel van Customer & Digital Experience binnen Retail.
Wat?
- Product owner van een multidisciplinair marketing automation team
- Uitbreiden van kanalen voor personalisatie
- Digitaal strateeg voor de eigen (“owned”) kanalen, zoals app, website en internetbankieren
En?
- Personalisatie succesvol gerealiseerd voor nieuwe kanalen, zoals gepersonaliseerde banners in de app
- Groei van kennis over en inzet van de eigen (“owned”) kanalen
- Intensieve samenwerking met marketeers, content managers, data analisten en data scientisten
- Op locatie én op afstand gewerkt
De opdracht is afgerond in juli 2020.
Binnenkort je eigen ervaring op deze plek? Ik help je graag! Neem contact om te bespreken wat ik voor je kan doen.